15.05.04. Sajam etičke kozmetike

| More

Povodom Svjetskog dana prigovarača savjesti Prijatelji životinja organiziraju Sajam etičke kozmetike

Zbog sve većeg interesa javnosti o vivisekciji, kao i sve većeg broja građana koji žele kupovati isključivo kozmetiku koja nije testirana na životinjama, udruga Prijatelji životinja organizira dvodnevni Sajam etičke kozmetike.

Otvorenje Sajma, koji će se održati na Trgu kralja Tomislava, je u petak 14. svibnja 2004. u 11 sati, a građani će do 18 sati moći razgledati informativne štandove. U subotu, 15. svibnja 2004., Sajam će biti otvoren od 10 do 15 sati.

Na Sajmu će uz informativni štand Udruge, na kojem će aktivisti pružati građanima informacije o pokusima na životinjama te dijeliti letke sa sve traženijom crnom i bijelom listom proizvođača, biti i jedanaestero izlagača koji će predstaviti svoje proizvode koji nisu testirani na životinjama: DM, Freeman, Lush, Milla, Neva, Ginger, Oriflame, Sapio, Saponia i Wella.

Svi posjetitelji cruelty-free sajma moći će potpisati peticiju za pravo na prigovor savjesti protiv seciranja životinja u školama i na fakultetima.

Svjetski dan prigovarača savjesti Prijatelji životinja obilježit će i predavanjem uz projekciju o pokusima na životinjama, koje će se održati u subotu, 15. svibnja 2004. u 17 sati u prostorijama kluba Mama, Preradovićeva 18.

80% testiranja radi se u svrhu ispitivanja kozmetičkih proizvoda i sredstava za čišćenje. Zečevi, zamorci, štakori, miševi, psi i mačke truju se ili im se nanose razne kemikalije na tijelo. Najčešće reakcije su trzavica, povraćanje, paraliza i razne vrste krvarenja - iz nosa, očiju i usne šupljine. Rane su užasne, bol nepodnošljiva.

Zbog profita preko 400.000 životinja, što je gotovo polovica populacije grada Zagreba, dnevno je izloženo intenzivnoj patnji i umiranju u desecima tisuća laboratorija diljem svijeta.

Etičke tvrtke, koje ne testiraju svoje proizvode na životinjama, iz dana u dan potiskuju tvrtke koje ne žele preuzeti punu odgovornost za kvalitetu proizvoda pritom zadajući strahovitu patnju životinjama.

No, pored toga, najvažniji i najuspješniji je utjecaj potrošača na proizvođače bojkotiranjem nepoželjnih i biranjem etičkih proizvoda. Na taj način izbacuje se okrutna praksa vivisekcije i potiče etički način proizvodnje kozmetike i sredstva za čišćenje.

sajamkozmetikesajamkozmetikesajamkozmetike

Također pogledajte

Akcije

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting