22.05.23. Mliječna industrija u 360 stupnjeva

| More

Prijatelji životinja uz pomoć Animal Equalityja i Legame Studija prikazuju virtualnu stvarnost

- Zrinjevac (kod Paviljona), 24. 5. u 11 h: prolaznici mogu zaviriti u farme i klaonice

Udruga Prijatelji životinja, uz pomoć organizacije Animal Equality i Legame Studija, poziva građane da besplatno iskuse svijet virtualne stvarnosti. U srijedu 24. svibnja 2023. od 11 sati, na zagrebačkome Zrinjevcu kod Glazbenog paviljona, virtualna šetnja omogućit će građanima da ušeću u farmu mliječne industrije i klaonicu.

Sjedeći u sigurnosti stolaca s prigodno uređenom pozadinom informativnog štanda, gledatelji će moći vidjeti očima ono što 270 milijuna krava godišnje doživljava svakodnevno. Tehnologija virtualne stvarnosti pronašla je svoju primjenu u zaštiti životinja, gdje vodi gledatelje u područja inače skrivena za javnost. Kroz video imena „Mliječna industrija u 360 stupnjeva” virtualno će ih voditi glumica Evanna Lynch, najpoznatija po ulozi Lune Lovegood u franšizi „Harry Potter”, a video će imati i hrvatsku sinkronizaciju.

„Ovo je prvi put u Hrvatskoj da će gledatelji moći pomoću takozvanih VR naočala doživjeti nemilosrdne prakse industrije mlijeka: oduzimanje tek rođenih telića, smještanje izbezumljenih telića u samotne boksove, pretvaranje krava u strojeve za mužnju i zadnji dan istrošene i iscrpljene krave. To će za sve ujedno biti izazov: mogu li izdržati i pogledati cijelu snimku?” izjavili su Prijatelji životinja pozivajući sve da im se pridruže.

Prema istraživanju o promjenama u stavovima, koje je provelo Sveučilište Aalborg u Danskoj, otkriveno je da korištenje tehnologije virtualne stvarnosti u službi zaštite životinja ima veći utjecaj na gledatelje nego tradicionalni prikaz videozapisa na ekranu. Prijatelji životinja vjeruju da će tako potaknuti gledatelje da se zapitaju što životinje moraju proći kako bismo imali čašu mlijeka ili sir na stolu te da razmisle o uzročno-posljedičnoj povezanosti naših svakodnevnih, naizgled banalnih navika.

Obmanjujuće oglašavanje kravica kao sretnih ili kraljica vrlo je čest odabir među mljekarskim brendovima. Prijatelji životinja svojom kampanjom i akcijom na Zrinjevcu žele skrenuti pozornost na to da je stvarnost krava u mliječnoj industriji daleko od zavaravajućeg marketinškog prikaza sretnih kravica. Poruke kojima skreću pozornost na brutalnu sudbinu telića i krava, uz poziv da biraju biljno mlijeko, mogu se vidjeti i na jumbo plakatima diljem Hrvatske.

Više o stvarnosti koju mliječna industrija skriva od javnosti može se saznati na www.trazisekraljica.net.

virtualna realnost_klaonice [ 148.36 Kb ]

Vezane teme

Virtualnom stvarnošću do realnosti za životinje [ 427.49 Kb ]Virtualnom stvarnošću do realnosti za životinje [ 548.02 Kb ]

Također pogledajte

Akcije

Reakcije, zahtjevi i prijave

Facebook preporuke