Intervju sa SPAR-om

| More

1. Kao udruga koja se, između ostalog, bavi promocijom veganstva, svjedoci smo naglog porasta broja vegana/ki i vegetarijanaca/ki. Primjećujete li povećanje potrebe za veganskim proizvodima na tržištu?

Veganstvo više nije trend. Zbog ''sjedilačkog'' načina života sve više ljudi smanjuje mesne obroke i uvodi vegetarijanske ili veganske obroke. Biti vegan još nedavno bila je, rekao bih, gotovo svjetonazorska odluka, dok danas to predstavlja brigu za zdravlje. Vegani su vrlo aktivni kupci, informirani, zainteresirani i s njima je lako komunicirati. Da, rekao bih da s njima baš ''komuniciramo''.

2. Za koje ste proizvode iz svoje ponude Vegie Spar primijetili da su najtraženiji među kupcima?

Iako su najprodavaniji namazi i napici, prodaja svih ostalih proizvoda iz linije Veggie linearno raste. Recimo, hrenovke i kobasice su novi proizvod i od prvoga dana odlično se prodaju.

3. U svojem asortimanu imate široku ponudu veganskih sladoleda. Jeste li uskoro planirali uvesti i veganski sir i proširiti asortiman?

Mi stalno širimo asortiman veganskih proizvoda. Prije tri i pol godine imali smo 19 artikala u liniji Veggie. Danas ih imamo već 60-ak, što znači da se linija stalno proširuje novim proizvodima. Osim linije Veggie, veganskih proizvoda imamo u novoj liniji Veggie by Neni. I, ako još ovome dodamo proizvode drugih proizvođača, možemo reći da imamo u ponudi stotinjak proizvoda.

4. Kakva su Vaša očekivanja od ovogodišnjeg ZeGeVege festivala?

ZeGeVege je svake godine sve zanimljiviji. Već smo treću godinu zaredom generalni sponzor i mislimo da nema bolje prilike da se zainteresirani Zagrepčani specifičnih i, rekao bih, istančanih prehrambenih navika izravno upoznaju s našim proizvodima. Nama je ZeGeVege prilika i da čujemo kupce što žele, što im nedostaje u asortimanu, što bi htjeli vidjeti i kupiti na našim policama.

5. Kada biste morali izabrati, koje biste proizvode iz Vaše ponude na ZeGeVege festivalu preporučili posjetiteljima da svakako isprobaju?

Ja uvijek biram slatko i jako sam sretan što konačno imam gumene bombone. U ovo ljetno vrijeme posebno preporučam naše veganske proizvode poput sejtana na roštilju. I to sam kušao i veseli me da smo razbili predrasude da je roštilj samo za meso.

Međutim, ove godine pripremili smo i nešto sasvim novo. Radi se o novoj robnoj marki Veggie by Neni. Vlasnica branda Neni, Haye Molcho, podrijetlom je Izraelka, a zajedno sa svoja četiri sina u proizvodima robne marke Veggie by Neni donijela je okuse Orijenta. Sami mirisi i okusi njezinih proizvoda podsjećaju na egzotično putovanje.

Iskoristili smo ovogodišnji ZeGeVege da testiramo jednu robnu marku veganskih proizvoda, Veganz. Do sada nitko to nije radio na ovaj način, ali sigurni smo da je upravo ZeGeVege savršena prilika da vidimo koliko će se Veganz proizvodi svidjeti i na temelju toga ćemo odlučiti o suradnji.

Helmut Anton Frenzl, predsjednik uprave Spar Hrvatska

SPAR Veggie [ 199.49 Kb ]

Vezane teme

Također pogledajte

Akcije

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting