20.09.17. Modni divovi suglasni: Budućnost modne industrije je bez krzna

| More

Novi vizualni identitet i web-stranica Trgovina bez krzna povodom više od 750 tvrtki članica

- Broj modnih imena koja ne koriste krzno sve više raste odražavajući stav kupaca

Program Trgovine bez krzna (Fur Free Retailer) pozdravlja 750. tvrtku s asortimanom odjeće koja se pridružila programu od njegova osnutka 2002. godine.

Trgovine bez krzna su program koji provodi u više od 20 zemalja svijeta međunarodna koalicija organizacija za zaštitu životinja Fur Free Alliance (FFA), čija su članica i Prijatelji životinja. Program teži povezivanju modnih imena koja ne koriste životinjsko krzno, kao što su Giorgio Armani, HUGO BOSS, H&M i Inditex, s potrošačima koji traže etične proizvode. Kako bi proslavio ovu prekretnicu, program će predstaviti novi vizualni identitet brenda i web-stranicu furfreeretailer.com.

Novi izgled brenda dolazi u vrijeme kada sve veći broj modnih divova javno prihvaća dobrobit životinja kroz politiku nekorištenja životinjskoga krzna. Tvrtka Inditex jedna je od prvih velikih modnih tvrtki koja se pridružila programu, a ona uključuje poznate tvrtke: Zara, Massimo Dutti, Bershku i Pull & Bear. U Inditexu navode: „Program Trgovine bez krzna pionirska je inicijativa u kampanji za promicanje zaštite životinja osiguravajući vrlo pozitivan učinak na dobrobit životinja i na modnu maloprodajnu industriju. Inditex ima snažan osjećaj odgovornosti i ponosni smo na našu dugogodišnju predanost modi bez životinjskoga krzna te blisko partnerstvo s FFA-om, što nam je pomoglo u pružanju najbolje prakse našim dobavljačima i primjera drugima.”

Odluka o odbacivanju krzna često je posljedica edukacije od strane koalicije FFA. Tvrtke shvate da ne postoji humani način držanja divljih životinja u kavezima tijekom cijeloga njihova života te da je krznena industrija previše samoregulirana i netransparentna.

Za modnu multinacionalnu tvrtku H&M, prema njihovu stručnjaku za održivost Mutlu Toksozu, usvajanje politike nekorištenja životinjskoga krzna bila je etična odluka: „H&M ima dugotrajnu zabranu korištenja krzna i radimo na okončanju ubijanja životinja zbog njihova krzna.”

Prije objavljivanja svoje politike bez krzna s članicama FFA ovoga ljeta, dvije milijarde dolara vrijedna luksuzna online maloprodajna trgovina YOOX Net-A-Porter ispitala je više od 25 000 svojih klijenata i utvrdila da je većina izrazila želju da YNAP prestane prodavati životinjsko krzno. Najava da će najistaknutije maloprodajno trgovačko ime odbaciti krzno „mogla bi imati domino-efekt u modnoj industriji”, objavio je Newsweek.

Otkako je udruga Prijatelji životinja prije pet godina počela raditi na programu Trgovine bez krzna pa sve do danas, svjedočimo sve većemu broju modnih trgovina i dizajnera koji se odlučuju na prestanak korištenja životinjskoga krzna, a tu odluku cijene i sami kupci. Radi se o prepoznavanju etičnih načela, vođenju brige o održivosti i odgovornom poslovanju, kao i spoznaji da je budućnost mode bez okrutnosti – bez krzna. Neka od domaćih imena koja su to prepoznala i priključila se Trgovinama bez krzna su: Image Haddad, Hippy Garden, I-GLE, Budoir, Mana moda i Ivanka Moda.

Osim dobrobiti životinja i etičkog konzumerizma, utjecaj na okoliš još je jedan od razloga za tvrtke da napuste korištenje životinjskoga krzna. Krzno je proizvod visoke kemijske i energetske potrošnje koji će, u usporedbi s drugim materijalima, uvijek biti manje održiv izbor. Kada tvrtke gledaju na svoj utjecaj na okoliš, brzo otkrivaju da je nekorištenje krzna prvi korak prema održivijim proizvodima.

„Odlučili smo usvojiti drukčiji put i stoga dajemo prednost održivoj korporativnoj strategiji – u ovom slučaju, zaštiti životinja – nad ‘brzim’ i ‘jednostavnim’ putom do uspjeha”, izjavio je HUGO BOSS 2014. godine u svojoj objavi vezanoj za prestanak korištenja krzna. „Moderni kupci dio su generacije koja opet preispituje svoje etičke i ekološke vrijednosti.”

750 Trgovina bez krzna [ 323.26 Kb ]

Vezane teme

Također pogledajte

Akcije

Reakcije, zahtjevi i prijave

Facebook preporuke