Intervju s dm-drogerie marktom

| More

Raduje nas da će dm-drogerie markt biti izlagač i sponzor 12. ZeGeVege festivala. Kažite nam kakva imate očekivanja od ovogodišnjeg ZeGeVegea te kako ste bili zadovoljni vašim prošlogodišnjim sudjelovanjem?

dm se uvijek rado odaziva pozivu na sudjelovanje na ZeGeVege festivalu s kojega bilježimo samo pozitivna iskustva. Ovaj festival prepoznali smo kao dobru priliku za dodatno povezivanje sa što većim brojem sugrađana i veseli nas što im izravno možemo predstaviti veganske proizvode dm-ovih robnih marki. Istovremeno, želimo saznati koje su njihove potrebe i razmišljanja kako bismo mogli dodatno unaprijediti ponudu veganskih i održivih proizvoda na svojim policama.

Naime, jedno od temeljnih načela naše tvrtke je djelovanje u skladu s ciljevima održivog razvoja i htjeli bismo ohrabriti što veći broj sugrađana da u svojem svakodnevnom životu odabiru osviještene proizvode iz biološkog uzgoja. Raduje nas što u tom smislu primjećujemo velik pomak i što građani sve više prepoznaju prednosti proizvoda stvorenih u skladu s prirodom i zaštitom okoliša. Zato i kontinuirano unaprjeđujemo taj dio asortimana koji je pritom i visoke kvalitete te po povoljnim cijenama.

Što biste posebno izdvojili kako biste posjetitelje i svoje vjerne kupce privukli na dm-ova dva štanda na kojima ćete predstaviti ponudu veganske kozmetike i veganskih bio proizvoda?

Prošle godine zamijetili smo velik interes posjetitelja festivala za prehrambenom ponudom veganskih proizvoda dm-ove robne marke dmBio te ćemo i ove godine predstaviti novitete i omiljene proizvode te linije. Posjetiteljima ćemo pokazati i jednostavne recepte spravljene od dmBio sastojaka iz kontroliranog biološkog uzgoja kojima mogu na zdrav način začiniti svoju svakodnevicu te ćemo im omogućiti i njihovu degustaciju. Uz prehrambene namirnice dmBio, naš adut svakako je i prirodna kozmetika dm-ove robne marke alverde. Velik dio alverde proizvoda nosi oznaku VEGAN koja jamči da u njihovoj proizvodnji nisu korišteni sastojci životinjskog podrijetla te da nisu testirani na životinjama.

Kako bismo dodatno potaknuli posjetitelje na osviješten odabir, tijekom samog festivala omogućit ćemo i višestruke bodove na kupovinu ovih proizvoda na događanju, čime kupci kasnije mogu ostvariti uštede prilikom kupovine u dm-u. Osviješteno druženje začinit će i kviz znanja na kojemu će posjetitelji tijekom dva dana festivala moći osvojiti bogate poklon-pakete naših proizvoda.

Planirate li tijekom ove i sljedeće godine obogatiti već postojeću široku lepezu veganskih proizvoda nekim novim proizvodima? Postoje li načela kojima se vodite prigodom širenja već postojeće ponude proizvoda koji su bez životinjskih sastojaka (tzv. popularno zvani cruelty-free proizvodi)?

Želje i potrebe naših kupaca, koji sve više pokazuju naklonost prema osviještenom asortimanu, najvažnije su nam prilikom proširivanja asortimana.

Većina naših dmBio proizvoda, koje kontinuirano nastojimo proširiti, ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla i na sebi ima oznaku VEGAN. Tako smo nedavno uveli i dmBio bezglutensku liniju proizvoda, njih ukupno osam, koji su također VEGAN. Tu je i nova SEINZ. osvježavajuća premium marka namijenjena muškarcima za njegu, brijanje i styling, čije su skoro sve recepture isključivo na biljnoj bazi.

Svakako nam je važno da su proizvodi koje uvodimo u asortiman cruelty-free, o čemu razgovaramo s proizvođačima i dobavljačima. S obzirom na to da sve više ljudi prihvaća veganski način života i smatra iskorištavanje životinja u svrhu prehrane, raznih testiranja ili bilo kakvu drugu vrstu nepoželjnom, stalno unaprjeđujemo i taj dio asortimana.

dm - štand [ 613.44 Kb ]

Vezane teme

Također pogledajte

Akcije

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting