17.01.19. Chicco se potpisom obvezao na nekorištenje krzna

| More

Chicco, brend posvećen cjelokupnom rasponu proizvoda za djecu, već neko vrijeme ne koristi krzno životinja, no sada ide korak dalje potpisujući službenu obvezu o nekorištenju krzna s udrugom LAV i koalicijom Fur Free Alliance.

Brend, koji je oduvijek usmjeravao veliku pažnju na materijale za stvaranje i proizvodnju kolekcija dječje odjeće namijenjene bebama i djeci u dobi do 8 godina, time potvrđuje svoju predanost promicanju održive mode poštujući standarde Programa maloprodaje bez krzna i Animal Free Fashion te učvršćuje svoju odluku kako neće koristiti životinjsko krzno. Chiccov potpis rezultat je suradnje s LAV-om, talijanskim predstavnikom mreže Fur Free Alliance International, a podupire osjećaj odgovornosti koja potiče brend na širenje i promicanje poštovanja načela dobrobiti i zaštite životinja u skladu s vlastitom korporativnom kulturom i misijom, koja jest biti “gdje god je dijete”.

Joh Vinding, predsjednik Fur Free Alliancea, izjavio je: “Drago nam je što možemo pružiti dobrodošlicu Chiccu kao partneru u Program maloprodaje bez krzna. Uz podršku tvrtki poput Chicca, koje brinu o budućim generacijama, moda bez krzna bit će nov modus operandi tijekom modnog poslovanja."

Simone Pavesi, voditeljica LAV-a i Animal Free Fashiona, dodaje: "Lijepo je čuti da se Chicco pridružio našem programu, jer potpis takvog dobro utemeljenog brenda kao što je Chicco može samo naglasiti važnost mode bez krzna."

M. Orseniga, voditelj poslovanja Chicco mode i maloprodaje izjavljuje: “Ovim potpisom Chicco potvrđuje obvezu koju brend već neko vrijeme provodi i nadamo se da će to pomoći u promicanju sve osvještenijeg stava o modnoj industriji, interesima životinja i njihovoj dobrobiti."

CHICCO

Posvećen punom rasponu proizvoda za djecu, Chicco pruža specifična i sigurna rješenja koja prate roditelje u jedinstvenom i izvanrednom iskustvu podizanja djece, iz dana u dan, počevši od rođenja. Već više od 60 godina Chicco jest “Gdje god postoji dijete”: zahvaljujući svojoj Promatračnici (Observatory), stalnom dijalogu s roditeljima, promatranju djece i stalnoj suradnji sa stručnjacima iz područja znanosti i medicine, bliska je roditeljima i obiteljima s ciljem slušanja njihovih potreba i pružanja jednostavnih i učinkovitih rješenja. Chicco je jedan od 10 vodećih svjetskih brendova široke potrošnje te djeluje u više od 120 zemalja gdje i dalje raste.

Objavljeno: Siječanj 2019.

Također pogledajte

Akcije

Facebook preporuke