Intervju sa SPAR-om - generalnim sponzorom ZeGeVegea

| More

Drago nam je primijetiti da se u proteklih godinu dana ponuda veganskih proizvoda iz linije SPAR Veggie proširila. Možete li nam nešto reći o novim veganskim proizvodima koje ste uveli na hrvatsko tržište?

Zajedno s kolegama iz koncerna pomno pratimo trendove i potrebe tržišta. Trudimo se kontinuirano širiti ponudu, a u zadnje vrijeme smo u našu ponudu uveli i BIO proizvode koji zadovoljavaju veganske standarde kao što su Natur*pur rižin sirup, Natur*pur kokosovo ulje i sl. Naši kupci koji su vegani zlatan su nam izvor informacija. Imamo i sreću da su vrlo komunikativni, jako su aktivni na društvenim mrežama, tako da je protok informacija o novim proizvodima na tržištu vrlo brz.

Prije godinu dana, našim vjernim kupcima ponudili smo 10-ak gotovih jela artikala nove linije Veggie by Neni.

Naravno da su nam proizvodi naše robne marke Veggie najvažniji u segmentu veganske i vegetarijanske prehrane, tako da smo asortiman proširili sa još 10-ak novih artikala: gumeni bomboni, sladoledi, razne vrste napitaka od soje, deserti s rižom i dr.

Koje veganske proizvode vaših brendova VeggieSpar i NaturPur najbolje prihvaćaju hrvatski potrošači?

Veganski proizvodi imaju svoje postojane, vjerne kupce i slobodno bismo mogli reći da se sve podjednako dobro prodaje. Broj vegana u Hrvatskoj postupno se povećava, ali od broja važnija je njihova odanost Veggie proizvodima.

Zanimljivo je da recimo Veggie namaze ne kupuju samo vegani. Dapače, oni se doista dobro prodaju, a mislim da ih ljudi kupuju jer su ukusni i mnogi čak nisu niti svjesni da su to veganski proizvodi.

Koliko se veganska ponuda u trgovinama SPAR-a u Hrvatskoj razlikuje od veganske ponude u susjednim zemljama i što biste putnicima preporučili da degustiraju u inozemstvu?

Vegana u Hrvatskoj ipak ima znatno manje nego recimo u Austriji. Prema nekim podacima, u Hrvatskoj ima 3,7%, odnosno više od 160.000 ljudi, koji su iz svoje prehrane izbacili meso i sve ostale namirnice životinjskoga porijekla. Čak 38% svjetske populacije su vegani i vegetarijanci, ali recimo u susjednoj Austriji ih ima oko 9%. Naravno da je njihov asortiman time bitno veći. Nama su najvažnije informacije koje dobivamo od naših prijatelja vegana koji putuju po svijetu i otkrivaju neke nove, interesantne proizvode.

SPAR je već treću godinu zaredom generalni sponzor ZeGeVege festivala. Možete li se nakratko osvrnuti na prošlogodišnja iskustva?

Ovaj festival nam je dvostruko važan. Kao prvo, u regiji ne postoji niti jedan drugi festival ili događanje gdje biste bili u direktnijem kontaktu s kupcima kojima su ovi proizvodi namijenjeni. To je odlična prilika za promociju naših proizvoda. Posjetitelji postavljaju konkretna pitanja, a mi možemo sa zadovoljstvom odgovoriti na sva njihova pitanja.
S druge pak strane, i od njih dobivamo direktnu povratnu informaciju, od toga koji su naši proizvodi dobri, što nam nedostaje u asortimanu ili prijedlog za nabavku nekih određenih proizvoda.

I na kraju, naravno da moramo spomenuti i da smo na sajmu ostvarili mnoge važne kontakte, kako privatno tako i poslovno. Ja obilazim sve štandove i svake godine se vraćam kući s punom vrećicom proizvoda.

Imate li neka očekivanja i želje od jubilarnog 10. ZeGeVege festivala?

Nadamo se da ćemo i ove godine imati sreće pa neće padati kiša, a onda će sve biti dobro i bolje nego prošle godine.

Intervju dao Helmut Fenzl, predsjednik uprave SPAR Hrvatska.

Helmut Frenzl, SPAR, ZeGeVege 2016 [ 156.35 Kb ]SPAR, ZeGeVege 2016 [ 308.17 Kb ]

Vezane teme

Također pogledajte

Akcije

Web reference

Facebook preporuke

Preporučujemo AVALON web hosting